Thursday, January 21, 2010

Welcome to our new home...

Salam...

1 Januari lalu, kami pindah rumah baru. Alhamdulillah, abi dapat rumah guru. Rumah dalam kawasan sekolah. Depan rumah ada kawasan yang sangat lapang... leh kami main puas2... sebabnya depan rumah tu padang sekolah... huhu.



Yang bestnya, belakang rumah pun ada kawasan luas utk bercucuk tanam. Yang dah ada kat belakang rumah sekarang ni, pokok pisang. Yang dah berbuah pun ada... leh la kami makan hasilnya... kata pakcik tukang kebun sekolah nih, kat kawasan sekolah ni byk pokok buah. Kalau nak amik, amik jer... pokok kelapa ada... cuma tak de orang n binatang nak tolong panjat jer...

Nanti jemput la datang umah kami je... Ahlan wa sahlan wa marhaban bikum...

2 comments:

Masyitah said...

salam,alhamdulillah
bila duk kuarters ni rasa lebih selamat skit.

honey744 said...

Assalamualaikum wr wbt

Cik Ani ingatkan muaz dan adik2 duduk kat rumah kakitangan pendidikan yang ada banyak2 tingkat tu. Rupa2nya rumah guru. Mesti seronok muaz dan hajar berlari2 di halaman rumah yang luas.

Dulu cik Ani dan kelauarga pun pernah duduk rumah guru. Tapi rumah guru kat situ hanya ada 2 unit je. So, taklah semeriah rumah guru yang muaz sekeluarga duduk sekarang. Pastu, rumah yang kami duduk dulu ada masalah kelawar. Tak best bila berhadapan dengan najis2 kelawar.

Cik ani teringin sangat nak jumpa umi muaz dan nak tengok baby asma' yang dah 5 bulan. Dah besar dah baby asma'.

Ok laa... nanti muaz kirim salam kat umi ye. Bye... Assalamualaikum.

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers