Saturday, July 24, 2010

Flower n Garden Festival... cuci mata ;-)

Salam,

18 Julai lalu, kami sekeluarga ke Presint 2, Putrajaya. Sekadar menikmati keindahan flora ciptaan Allah, yang disusun atas muka bumi-Nya.

Cuaca agak panas ketika kami sampai... bermandi peluh jugak lah nak pusing2 tapak pameran tuh. Tapi, bila masuk bilik pameran yang berhawa dingin... alhamdulillah, sejuk ler sikit...

Panas-panas pun, posing tetap posing... huhu

Asma' paling ceria dan bahagia... sebab duk atas dukung ummi jer... dikelilingi orkid yang indah dan cantik...

Abi bergambar bersama bonsai... mahal tu regenya... hehehe, cantik2 bonsai kat sini...

Kesian kak Hajar... berat ke Asma' tuh??? Pengorbanan seorang kakak... huhu


Ummi sedang berkhayal a.k.a 'ngoyal'... "Alangkah indahnya andainya rumahku dikelilingi bunga bungaan yang cantik berseri ini... "


Memang cantik... Mana Hajar nih? Dah hilang pulak dah...

Ooo... kat sini rupanya... tgh layan ikan2 dalam kolam... abang Muazz pun tumpang layan sama...

Selamat menikmati panorama yang sempat dirakamkan...






Haa... yang ni agak unik dan kreatif... Sunflower yang dihias bersama lingkaran ubat nyamuk... tak pasti sama ada Fumakila, Ridsect atau Shieldtox...

0 comments:

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers