Friday, April 30, 2010

Tindik Telinga...

Salam...

Semalam, kami ke PKNS Bangi. Selepas solat maghrib di Masjid Hasanah. Cadangnya cuma nak singgah jalan-jalan sambil cuci mata, tapi rupanya kat sana ada SALE!!!

Shopping barang2 sikit, lepas tu kami pusing-pusing kat tingkat atas. Lalu dekat kedai emas. Terpandang poster "TINDIK TELINGA RM15"...

Ummi dah lama ajak abi tindikkan telingan Hajar dan Asma'... cumanya tak sampai hati, sebab mesti sakit, kan?

Tapi ummi beria-ria ajak abi... abi pun mengalah... Kesian Hajar dan Asma'... menangis jugaklah bila pistol ditembak kat telinga tuh. Tak sampai hati abi nak ambil gambar masa tuh...

Tapi, apa pun... cantik... nice... baru nampak cam girl bila dah tindik telinga tuh...

Bila abi nak ambil gambar, Asma' ok jer... cuma Hajar je yang taknak... malu la tu kot... cuma dia tahu, subang tu... bentuknya bintang... Hajar memang suka STAR... ;)

Ok, ni gambar Asma' sebelum dan selepas bertindik...


SEBELUM (Ni kat KLIA ni...)


SELEPAS... Cun tak??? hehehehe

0 comments:

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers