Monday, May 25, 2009

Kami ada adik baru

Salam...

Ye ye... kami dapat adik baru... wah, tak sabar nak main ngan adik kami ni.

Hajar nampak gayanya ada geng la nak main masak-masak lepas ni. Takpe, korang masak, abang Muazz tolong makan... hehe

Ni dia gambar adik baru kami...







Sapa nama adik kami ni yer? Nanti nak tanya abi la... Ada cadangan tak??? Nanti kami bagitau abi dan ummi...

Hmm... nak bagi nama apa yer...

2 comments:

ibnatumusa said...

tahniah Muaz & Hajar... jaga adik bebaik e... jgn kacau2 adik tau... kalau nak cium pipi adik cium pelan2 je...

nama cadangan... mmm... cuba tanye abi & ummi... kalau nama Wan Idaruyani ok tak? hehehe...

Hajar said...

time kasih auntie...

wah,... nak letak nama tu, nak kena bincang ngan umi dan abi tuh...

kami dah cium puas2 adik kat hospital semalam... hehehe,

tak sabar nak main masak2 nih

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers