Friday, September 11, 2009

Dapat duit raya... yey..yey

Salam...

Pagi tadi, kami dapat duit raya...

Beessstttt... Lum raya pun dah ada orang bagi duit raya. Eksklusif lagi tu... versi Upin dan Ipin.



Terima kasih kat Uncle Hisham yang sudi poskan duit raya ni utk kami bertiga. Yang kaler kuning tu HAJAR dah cop. Yang kaler biru, siapa lagi kalau bukan ABANG MUAZZ punya. Dan yang warna pink tu, ASMA' punya...

Memang kelasss gitu pakcik Hisham ni. Peminat setia Upin dan Ipin. Semua koleksi Upin dan Ipin pakcik Hisham ada. Huhuhu...

Apa pun, terima kasih ya... Sayang Uncle Hisham... nanti jgn lupa kim salam kat Auntie Najibah dan Aqilah... jemput la datang beraya nanti ye...

Salam Aidilfitri... :)

1 comments:

ummu Masyitah said...

Asma' pun dapat? mestilah kena dapat, kan Asma' kan.. baiknya Uncle Hisham kan..makcik pun suka lah tengok sampul upin ipin ni..

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers