Tuesday, September 29, 2009

Webcam dengan Cik Sue di pagi Syawal

Salam Syawal...

Syawal kali ni, dah dua kali tak dapat beraya dengan Cik Sue... tapi sejak semalam lagi, kami semua webcam dengan Cik Su di Mansourah, Mesir... so, dapat la ciksu tengok kami semua bersalaman dan bergambar di pagi Syawal...


Nenek tengah bersembang maya dengan Cik Sue... CikSue tengah sebak... nangis ler tuhh...



Semoga ciksu dapat natijah yang baik dan dapat balik secepat mungkin...

Kami rindu CikSue.... :)

2 comments:

miorjqaf said...

Alhamdulillah atas segala nikmat kemodenan yang kita kecapi sekarang.. Masa kita belajar2 dulu.. mende2 cam ni tak de pun.. harap telefon je. kalau tak de duit nak telefon.. dok sorang2 dalam bilik.. layan perasaan sorang2.. sedihnya tak balik raya.. tapi itu semua menjadi kenangan yang manis yang tak mungkin dapat dilupakan..

ummu Masyitah said...

salam..
alhamdulillah dah canggih manggih la ni.tapi kan,duk jauh nun di rantau orang memang sedih kan

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers