Friday, September 25, 2009

Hajar makin pulih... Alhamdulillah

Salam semua... hari ni hari ke-6 Hajar sakit kat bahagian muka...

Alhamdulillah, setelah berperang dengan abi untuk makan ubat antibiotik dan ubat allergic, muka Hajar dah makin ok.

Cikde pun make over muka Hajar... Hajar macam ye ye jer... menyerahkan mukanya untuk di make up oleh cikde.

Hasilnya...





Esok, kami dah nak balik ke Klang... semoga perjalanan kami akan dipelihara oleh Allah Taala. Semoga semuanya selamat...

To ciksu... thanks sebab tak putus doakan unutk Hajar dari Mesir sana... Luv u so much laa...

1 comments:

ummu Masyitah said...

salam
Hajar dah makin comei dah. antibiotik kena habiskan tau.

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers