Sunday, June 07, 2009

Kami pergi kenduri

Salam...

Hari Sabtu lepas kami pergi ke Jerteh. Ikut nenek, cikngah, abi dan ayah chik pergi kenduri kat umah sepupu awrah atuk...

Ummi tak dapat ikut sebab masih berpantang... jaga Asma' kat umah Tok...

Ayah chik yang bawak keta. Kereta baru ayah chik.. Kia Sorento




Ni lah dia keta baru ayah chik... kelas gituhhh


Nenek pesan kat ayah chik jangan bawak keta laju-laju... ada ramai kanak2 dalam keta tuh.. ayah chik takpe la... tak kawen lagi, nenek bagitau ayah chik...


Kami seronok naik keta baru ni pergi jalan-jalan... tapi yang tak seronok nya bila ummi tak dapat pergi sama... tak best la...


Masa dalam perjalanan, kami boring. Kak Jihah suruh ayah chik pasang video dalam keta ayah chik... kami tengok citer Barbie... best... tengok je la... semua tgh ghalit menonton


Dalam perjalanan juga kami tgk ada ramai orang tepi jalan... ada kemalangan agaknya...



Perjalanan ke Jerteh jauh jugaklah... Hajar tak tahan... mengantuk, pastu tertidur... syoknye tidur


Abang Muazz dah tak tahan lapar... apa lagi, sampai je kat umah atuk sepupu kami, kami pun makan sepuas-puasnya... hehehe. Wafa' baru nak baca doa tuh..


Abang Muazz makan sendiri, tak tahan sangat laparnya tuh... hehe

Hajar, abi suapkan...

Best sungguh pergi jalan-jalan carik makan nih...

Lain kali ada masa, kami nak pergi lagi...

Byeeee

0 comments:

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers