Sunday, June 07, 2009

Main bersama...

Salam...

Kami sekarang kat umah nenek... abi ulang alik dari rumah nenek kat kok lanas ke umah tok dan tok ayah kat pasir hor... gilir-gilir...

kebetulan ayah long dan cik ngah ada umah nenek, kira meriah la jugak. Dapat main dengan sepupu2 belah abi... kalau sepupu kami belah ummi... lagi laa ramai... petang nnt kami nak balik umah Tok dan Tok Ayah lak... main ngn sepupu kat sana


Ni sepupu kami, anak ayah Long... namanya Afrina, sebaya ngan Abang Muazz... 3 tahun, berhaya lagi bila posing depan kamera



Ni plak kak Najihah, anak cik Ngah... saja je nak tunjuk gigi dia yang putih tu, umur kak Jihah 4 tahun


Yang manis ni, Wafa'... anak cik ngah gak, adik kak najihah.... umur sebaya ngan Hajar


Yang ni, kenal tak??? Ni la Hajar... hehehe tgh main blok lego... macam biasa lah



Dan yang ni plak... huhu, penuh gaya bertenaga... Abang Muazz... cucu nenek belah Abi ni tak ramai laki2... cuma Abang Muazz, Abang A am dan Abang Aiman... Abang Muazz sebaya dengan yang ni je...

Ni kami tgh main kaler buku dan baca buku. Kak Jihah dah pandai ajar kami..


Alangkah seronoknya kami...




Ghalitnya....


0 comments:

Blog Pilihan

Abi & Ummi

Asma'

Asma'

Jalan-jalan

Jalan-jalan

Abang Muazz

Abang Muazz

Hajar

Hajar

Keluarga Kami

Keluarga Kami
Keluarga Bahagia... Moga2 hingga ke Syurga... Ameen. Berkatilah hidup kami Ya Rabb

Pemata Hati

Pemata Hati

Jam Kami

Hari ini

Abang Muazz

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Asma'

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ulangtahun Abi & Ummi

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Klik dalam kolam utk bagi ikan makan

Kak Hajar

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Abi Kami

My photo
Jurulatih Utama Pendidikan Islam, Program j-QAF, KSSR Negeri Selangor. Kini berkhidmat di SK Desa Putra, Kajang. 2005-2009 di SK Telok Menegon, Klang.

Followers